Goránt követed?

Egy zsenipalánta napjai

Gorán meséje

2018. február 28. 19:09 - Henkor

Mesekönyv, csak neki.....

Augusztus környékén felvette velem a kapcsolatot Luca.Sok sok beszélgetés Goránról.

Kérdések....mivel szeret Gorán játszani, mik érdeklik?Meséltem neki Gorán dinóirol, amikkel nagyon érdekes dolgok történnek.A neveket Gorán találta ki.(Antennás, Gyógyító, Döntő,Gorán dinója, Apa dinója, A kicsi. )Elmeséltem pl, hogy a kicsi mindig kifekszik, ha valami történik vele.A Döntő eldönti a többieket.Elszoktak menni Alaszkába.Kért róluk fotókat.
Egyszercsak december 4.-én kaptam egy postai értesítést. Átvettem. Az ámulatot, csodálatot nem lehet szavakba önteni.Megérkezett Stefán Lucától egy személyre szabott mesekönyv.Gorán dinóirol szól, akik hullócsillagokat számolnak.Benne vannak névvel, amiket Gorán adott nekik.A történetet Luca találta ki.Ami izgalmas, vicces, eseményteli.A rajzokat is Luca rajzolta, majd ő rajasztotta a könyvet össze.
A könyv igazi meglepetés volt Goránnak.
"Anya én még soha nem olvastam olyan könyvet, amibe benne van, hogy Gorán"

img_20180228_185414.jpg
Esténként olvassuk, nagyon szeretjük.

Fantasztikus!Ezúton is köszönjük ezt a fantasztikus ajándékot!!img_20180228_191357.jpgimg_20180228_191423.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goran.blog.hu/api/trackback/id/tr8513706082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása