Goránt követed?

Egy zsenipalánta napjai

Gorán 2 év körüli időszaka

2015. október 14. 09:35 - Henkor

Nagyon távolinak tűnik, de megpróbálok visszaemlékezni:)

Azt egyre világosabban láttuk, hogy Gorán teljesen máshogy viselkedik, mint a kortársai.Egyre többet próbáltunk közösségbe menni vele.Baba-mama klubboztunk, játszótérre jártunk, de Gorán rettenetesen félt a saját korosztályától.Csak akkor érezte magát biztonságba, ha felvettem, vagy ha a saját birodalmában volt.Nagyon aggasztó volt.Másik oldalról viszont napról, napra brutális fejlődést mutatott.Számok birodalmában elmélyült....elkezdett számolni, mikor rákapott több ezerig elszámolt.Aztán mindezt angolul is.Az autómárkák utáni érdeklődését tetőztük azzal, hogy hétvégente kinéztünk 1-1 autószalont és csak mentünk, mentünk, mindenhonnan beszereztük a prospektusokat...

A számítógép feletébb érdekes volt neki, mert a keze még nem tartott ott, hogy kézzel formálja a betűket, viszont ugye folyékonyan olvasott...ezt a hiányosságát a számítógép kiküszöbölte....tehát elkezdett world-be írogatni...abc-ket, számolásokat, szavakat, angol szavakat...

Én társasági ember vagyok és szörnyű volt, mikor mentünk bárhová játszani, Gorán mászott a nyakamba, hogy :Bánt,bánt....fegyél fel.....és láttam a szemén a rettegést....elkezdtem nagyon magam alá kerülni......Felkerestem egy gyógypedagógust, hátha tud segíteni....de a válasz az volt, hogy minden gyerek ilyen 2 évesen.....(nem tudtam ezzel azonosulni)Aztán felkerestem egy gyerek pszihológust: ne aggódjak kinövi.......ne foglalkozzunk vele.

Aztán jött számomra a megváltás:)Elmentem Goránnal egy kineziológushoz......kisebb családi botrány volt belőle, mert a párom nem hitt igazán benne és hát elég drága volt, de végülis elmentünk.

Kb. 1,5 órás volt a "kezelés", amelyből 1 órát zokogtam...de Gorán jól viselte......pár nap múlva éreztem, hogy nem vagyok annyira befeszülve és ezáltal Gorán is felszabadultabb lett....elkezdett közeledni a társai felé....még messze voltunk tőlük, de elkezdtem látni a fényt az alagút végén....

A nagy áttörést saját maga kezdeményezte...volt egy kisfiú, akitől kifejezetten félt, meglátta és visított....a másik gyerek meg direkt incselkedett vele...belecsípett, megharapta.....egyik nap sétálás közben, jött szembe velünk a családjával az a bizonyos kisfiú....Goránt szokás szerint felvettem, de Ő azt mondta, hogy engedjem le....odaszaladt a fiúhoz és meglökte...jelezte felé, hogy MEGÉRKEZTEM!!!!NEM BÁNTHATSZ TÖBBET!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://goran.blog.hu/api/trackback/id/tr697966708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása